<

Min lilla sötnos!

Jag insåg idag att det bara är en Levis som kan få en att le av lycka efter att ha blivit nerspydd och nerbajsad - han såg ju så nöjd ut! Nu efter en ny blöja och body så sitter han i sin bumbostol och skrattar som en häst.
 
Idag och i natt har han sovit jättemycket efter att igår knappt sovit nåt alls. Han var ute och åkte i vagnen i nästan 4 timmar igår i 2 olika omgångar. Först var jag på promenad till en barnloppis där jag storhandlade... En bok för 5:-... Sedan var jag ute och gick med en föräldragruppen. Det var mycket trevligt och vi fick riktigt terrängträning :)
 
Imorgon spontanbokade vi en liten tripp till Mariehamn över en natt. Båt dit, en natt på hotell och sen hem igen. En liten familjesemester. På lördag ska vi nog på zoo också. Härliga dagar framöver :)
 
Här kommer ett litet kollage från idag på min lilla cooling :)
 
 
Nu ska jag bota hicka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback