<

En odör sprider sig...

Att lukta gott är nog ett minne blott för mig tror jag. Oftast så hinner man inte duscha en riktigt riktigt långdusch så att allt blir rent på dig utan det blir oftast en snabbdusch. När man då känner sig fräsh så tar det inte lång tid innan man blir nerspydd. Sedan är det matdags och självklart läcker man lite då vilket leder till sur mjölkdoft. Nu när det är varmt om dagarna blir jag även varm och luktar då svett också. En sån härlig kombination.. Inte trodde jag att jag, som nybliven mamma, skulle gå omkring och ses som en skunk, då alla går åt ett annat håll när dom ser den nerspydda, surluktande och svettiga Rebecca (okej, det har aldrig hänt att någon vänt men det KAN hända).
Tror ni att jag bryr mig om alla dessa odörer? Faktiskt inte alls. Dom viktigaste för mig tycker om mig ändå och vågrar visas i min närhet. Min som vill ändå ha mat av mig och min man säger att han fortfarande älskar mig (men tyckte ändå jag kunde skriva ner detta i ett blogginlägg). Då var det gjort. En förvarning till alla er gravida därute: ni kommer lukta illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback