<

Bling bling!

En bra dag! Dagen började med ett besök hos barnmorskan, nu var det vår vanliga som var tillbaka igen :) Hjärtat slog i 135 slag, han ligger fortfarande med huvudet neråt men det är rörligt än, SF måttet var nu 35, ökat ännu 2,5 cm på 2 veckor! Mitt blodtryck var också bra. Dock funderade vi lite över mitt järnvärde som visserligen hade stigit men jag tyckte det stigit så lite så nästa gång ska jag ta nåt ytterligare blodprov för att kolla mina järnreserver eller något sånt. Nästa gång ska vi sammanfatta graviditeten.. Hur sjukt är inte det? Sammanfattning gör man i slutet vilket betyder att det närmar sig med stormsteg!

Efter vi varit hos BM skulle Niko åka och plugga sa han. Jag gick och tvättade det sista av lillknoddens saker och när jag kommer hem var Niko hemma och han hade klippt sig :) Han var så fin! Han frågade även om han skulle råka ha födelsedagspresent till mig nu om jag ville ha det då eller på min födelsedag då vi är i Västervik. Vi beslutade att jag ville ha det nu för att "slippa" ta ner det till västervik. Oj vilka fantastiska presenter! Jag fick ett presentkort på valfri behandling på ett spa och sen ett helt fantastisk guldhalsband! Det var ett hjärta med massa diamanter (bling bling) och i hjärtat så var det en mamma och ett barn. Det är så otroligt fint! Det finaste halsband jag har! Han skämmer bort mig min underbara make! Han är det bästa som finns och jag älskar honom så otroligt mycket!

Har packat klart tills vi åker hem imorgon tror jag i alla fall. Vi ska försöka komma iväg hyfsat tidigt så vi slipper en massa bilköer. Katterna får stanna hemma denna gång och fina Mimmi tar hand om dom :) Jag och Niko har kommit fram till att vi kommer ha ett helvete sen när barnet kommer... I alla fall ljudmässigt eller vad man kan säga. Zeus har en tendens att sitta i fönstret och härma fåglarna (låter det som). Sen kan han gå omkring och "småskrika" om dagarna, Nappe har börjat han också. Hur blir det då när barnet kommer och gråter när det känns som att Zeus försöker härma ljud? När knodden är tyst lär ju Zeus börja och Nappe fortsätta. Vi kommer ha det fantastiskt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback