<

Vem liknar han?

Jag har nog skrivit klart mitt förlossningsbrev. Funderar på att ta med det till barnmorskan nästa gång vi ska dit så att hon kan läsa igenom det och se om det funkar. Känns konstigt att börja fundera på förlossningen. Det är inget jag är nervös för, inte alls faktiskt. Jag har ju inget annat val så varför ska man då bli nervös? Jag längtar så in i norden efter att få se vår lillkille och se vem han liknar. För ett tag sen drömde jag att jag födde honom, han var lika stor som en normal bebis men bara det att han satte sig upp och sprang sedan iväg när jag skulle lyfta upp honom... Drömmar är konstiga ibland.

Hittade två bilder på mig och Niko när vi var små. Vem tror ni lillknodden kommer likna :)?

 




Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja :') längtar som en tok! Snart är det dags för dig!

2012-05-07 @ 09:26:21
URL: http://textavkarlek.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, du verkar va inne på samma som mig, barbapapa och Pingu. Jag ska ja en barbapapa i spjälsägen (ett sånt där gosedjur). Matchar till mina rosa lakan med moln på. Sängen kommer va vit också. Ska köpa ett Pingu babygym och sedan denna i vagnen! Rekommenderar starkt "bed rocker" som jag fann häromdagen. Du sätter dom under spjälsägen så kan man gunga den! Så jävla bra grej! Matchade även dom i rosa, hihi :-) kul att styra. Ska köpa sängen i helgen!

2012-05-07 @ 13:27:07
URL: http://textavkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback