<

Treåringen!

Idag fyller vår stora lillskit (katt alltså) Napoleon 3 år. Vi trodde han fyllde 2 men råkade visst missa ett år. Napoleon är en väldigt vänlig men speciell katt, eller ja båda våra katter är speciella. Napoleon borde vara min grabb då han är från Västervik som mig och Zeus borde vara Nikos grabb då han är från Piteå men näe, båda är Nikos... Napoleon var en väldigt liten en när vi hämtade honom och han är en hittekatt. Hon vi köpte den av hade hittat honom och hans syskon under ett plockepinn av träd. Han har idag blivit firad med både skinka och utgång! Katterna är ju innekatter men idag tog vi ut dom i koppel en stund i solen :) Påtal om skinka så är Napoleon så rolig! Katterna vet att dom brukar få skinka av mig när jag gör mackor och häromdagen så hörde Napoleon hur jag tog fram skinkan och så tittade han sig runt som att han letade efter Zeus. Han springer in i sovrummet en snabbis och kommer sedan tillbaka med Zeus i släptåg... Det var som att han var inne och sa till honom att det är skinkdags så han inte skulle missa det :)

Här kommer lite bilder på treåringen!

  

 
 

Det råder även tvivel om att vi tycker om våra småskitar då vi tatuerade in deras tassavtryck när vi var i Thailand. Ena tassen ser mysko ut men det är för Zeus har en extratå och därför en extra trampdyna :P


Kommentarer
Postat av: Saint Nikolaus

1) Det råder väl snarare INGET tvivel om att vi tycker om dom? : P

2) Hade jag verkligen den där dataskärmen för 3 år sen? Ofantligt hemskt och pinsamt...

2012-05-24 @ 09:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback