<

Städmani och förvärkar

Jag har börjat få städmani! Eller inte riktigt men jag måste alltid plocka undan nåt eller diska eller vad som. Min plan är att jag varje kväll ska diska upp allt ifall att något skulle hända på natten så man inte har en massa disk liggandes. Idag har jag tvättat igen men fick nya pingupåslakansetet till vagnen idag som skulle tvättas och nu är det bäddat med det och det känns MYCKET bättre :) Imorgon ska vi nog sätta dit bilbarnstolen i ankan (bilen har fått det namnet) så att det är klart också.

Igårkväll hade jag förvärkar hela kvällen och det har fortsatt idag, tänk om nåt är på G? Fast jag tror inte det eftersom att man kan ha förvärkar länge! Sammandragningar har jag haft länge och är van med det men detta känns annorlunda, de håller i sig längre och är starkare.

Niko skrev ju i ett inlägg nedan att vi planterat. Jag trodde inte att det skulle växa något, speciellt inte nu när vädret varit så dåligt. Men idag så såg jag lite grönt i en kruka! Det är ännu långt kvar men ruccolan hade kommit upp lite, även citronbasilikan hade en liten grön grej i sig. Bara myntan och dillen vi väntar på nu!

20 dagar kvar idag!!! <3

Kommentarer
Postat av: Farmor

Det börjar att närma sej oooo snart så snart Stor kram till dej

2012-05-12 @ 16:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback