<

Slutspelsskägg och före/efter

Ni vet slutspelsskägg som hockeyspelare ofta skaffar sig inför slutspelet? Niko har det. Bara det att slutspelet var över för längesen. Han kör på ett eget slutspel, slutspelet fram tills barnet kommer. När barnet kommer ryker skägget! Först måste jag medge att jag inte riktigt gillade idén men nu så är det en kul grej. Han erbjöd sig till och med att raka bort det inför min födelsedag men gissa vad jag svarade... "Nej". Jag är så van med skägget nu så det finns en charm med det :) 7 cm mätte vi det till förra veckan. Det är rätt så långt.

Vi fotade ju oss hos Ellen för ett tag sen (www.ellenkarlsson.se) och nu har jag fått bilderna :) Det roliga i det hela är att vi fotade oss på samma ställe där vi fotade bröllopsfotona och bröllopet var precis innan jag blev gravid. Därför ska ni få se vad som har hänt med mig sen augusti... Jag är stolt över min fina boll som står ut så vackert (mäter nu 120 cm runt magen!) :) Man ser även Nikos slutspelsskägg :)





Jag bjuder även på ett litet kollage av några av bilderna från fotograferingen :) Vad glad jag är att vi tog dessa bilder!



Kommentarer
Postat av: LenaLovisa

Vad fina bilder på er två ..... Å, dig och magen!

Kram på dig ♥

2012-05-15 @ 17:51:32
URL: http://lenalovisa3.wordpress.com
Postat av: Cuisette

Så himla fina bilder! Ni borde rama in bröllopsbilden och magbilden bredvid varandra. Blir kul för bebisen att titta på sen. :)

2012-05-19 @ 13:24:46
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback