<

Sammanfattning

Har haft en mysig helg i Västervik där vi firat mamma, mig och syster! Orkar inte skriva om allt men det har blivit massa mys med Lowe också :) Jag var typ den enda som inte sett honom skratta men så i måndags så log han och skrattade så fint åt mig så jag nästan började gråta. Dessa gravidhormoner alltså... Sen att jag stortjöt när vi åkte ifrån Västervik förstår ni nog alla som känner mig! Men det var underbart att vara hemma en långhelg ist för de annars fre-sön helgerna.

Idag har vi gjort massa nyttigt. Eller ja först kan jag nämna att vi nu bytt bil så nu är vi så familjiga. En riktig kombi-bil har vi nu :) Dock började jag gråta 3 ggr när vi skulle lämna Nikos bild, det var sorgligt men detta var behövligt. Vi hämtade även vagnen idag så nu har vi den här hemma. Dock så går den inte in i förrådet där jag hade tänkt att ha den, eller den är för bred för att köra in... Men den var så lätt att fälla ihop så då funkade det galant i alla fall. Köpte mig även en födelsedagspresent idag. Önskade mig bidrag till en ny bärbar dator eftersom vi nu lånar Nikos kompis dator. Så idag köpte vi oss en ny dator, Norton AntiVirus, Officepaketet och sen Windows 7 till Nikos dator. Det var massa saker som bockades av på listan idag och det är skönt, nu är allt allt allt köpt tills barnet kommer också, eller ja behövs lite blöjor bara. På tal om lillkillen så har han börjat vara väldigt aktiv igen efter en väldigt väldigt lugn period. Nu rör han sig för fullt och det känns som han ligger och putar med rumpan utåt hela tiden nästan.

Det var nog allt för mig just nu, uppdaterar snart igen med lite bilder är det nog dags för... Kan ju bara nämna att det r dags för gravidfotografering imorgon vid 12 och sen vid 14 är det sista föräldraträffen :) Det betyder att det närmar sig med stoooormsteg, 29 dagar kvar idag! Vi är inne i beräknade födelsemånaden men jag tror ju att vi kommer få vänta tills nästa månad men att äntligen vara här är helt sjukt! Snart är lillen hos oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback