<

Går märkligt nog ofta runt och tänker på Gloria

Jag älskar ju min fru väldigt mycket och jag är fantastiskt glad över att få dela mitt liv och snart en liten sån där saksomspringerruntochleveroms liv. Med det sagt så kan jag tryggt fortsätta på inlägget som ska bjuda på en video som jag lagt upp förrut.

Tidigare har vi gått igenom varför Rebecca kallas/refereras till Gloria, flodhästen i de fantastiska filmerna Madagaskar. Kort, smekmånad, gravid fru i bikini, trött/lullig make, dålig hörsel på ett överfyllt kryssningsfartyg = någon säger något till någon om Gloria och pang, där kläcktes idén och efter det är det svårt att titta på min kära fru utan att se denna fantastiska Gloria framför sig. Följande bild beskriver lite vad jag hittade i soffan nyss framför tv:n, och med den gråa onepiecen ligger sanningen inte långt ifrån...


Som jag nämnde tidigare så följer även denna fantastiska film med när jag och Rebecca dansar runt lite i lägenheten. Katterna gästspelar som bakgrundsdansare.

http://www.youtube.com/watch?v=fahwoS-lZ1Y

Ha en fortsatt trevlig lördag, jag fortsätter med mina 3.5:or och hoppas jag slipper ta taxi till förlossningen ikväll!

Touch And Go

//Saint Nikolaus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback