<

Fotoväggen

Efter att ha pratat så mycket om min älskade fotovägg med massa fina människor så är det väl dags att visa ett riktigt kort på det nu. Igår så blev den helt klar (tror jag i alla fall). På väggen finns mitt och Nikos bröllopsfoto, bröllopsfoto från mina föräldrar, Nikos föräldrar, min mormor och morfar och Nikos mormor och morfar. Det finns kort på Nikos farmor och farfar, våra katter, familjefoton från bröllopet, bilder på oss som nyfödda med stolta föräldrar, nytillskottet i familjen: Lowe, ett kort på mig och Niko från dagen han frågade chans på mig och ett kort från julafton under vår smekmånad :) Och det som kanske inte passar in: Nikos gamla älskling... Nämligen hans älskade Audi, Shrek-bilen fick även vara med på ett hörn :) Nu kommer barnet vara omringat av folk som älskar honom :)


Kommentarer
Postat av: Elin #806

Sv: Åh, det är ju jättesnart!! :D Jag får vänta hela sommaren, har bf 25:e augusti. Jag vet inte vem som gömmer sig, bara att det är en tjej :)

2012-05-05 @ 21:49:33
URL: http://littleramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback