<

Du är inte på smällen - du är baske mig hela slagsmålet

Säg aldrig detta till en gravid kvinna....

Doktorn sa visserligen att du skulle komma att äta som två - men inte visste jag att han menade två hästar.
___________________

Hur kommer det sig att du är så mycket tjockare än de andra brudarna på andningskursen?
___________________

Älskling, var lade du den där underklädeskatalogen?
___________________

Varför i hela världen skulle jag vilja massera dina fötter?
___________________

Du har banne mig rätt, du börjar både bli fet och oattraktiv
___________________

Nej jag insinuerar ingenting, jag sa barar att jag tror inte att ungen väger 30 kilo!
___________________

Du vet, när man tittar på henne kan man inte tro att Pamela Anderson har varit gravid och fött ett barn.
___________________

Men kan de inte locka fram lite värkar i förtid? Den 25e är det ju slutspelet i elitserien.
___________________

Herregud! Den där tatuerade rosen på din höft är lika stor som halva Afrika
___________________


Kommentarer
Postat av: Cuisette

Haha, så himla sant! Sånt vill vi INTE höra! :)

2012-05-14 @ 17:22:54
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback