<

Bloggtorka

Idag har äntligen solen tittat fram bakom molnen vilket vi firade med att, håll i er nu, GRILLA! Mums vad gott det var! Min kära make är duktig på att grilla :) Nu är jag helt slut efter maten och disken (ja jag kan ju inte låta den ligga).

Jag har en väldig bloggtorka... Snälla ge mig tips på vad jag kan skriva om - all hjälp uppmuntras. Nån där ute måste ju ändå undra något eller vill läsa om något. Förhoppningsvis kanske Niko har lite ideér så han kan blogga lite.

Ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: bebilainen

Ny läsare :-)

En sak du kan skriva om: allt som är klart/ej klart (när det gäller det praktiska) inför "2 blir 3".

2012-05-19 @ 18:37:37
URL: http://minbebis.com/blogg/bebilainen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback