<

Tjockisar

Idag är jag seg. Skulle ha städat hela lägenheten medan Niko jobbade, kom till köket och vardagsrummet och det fick räcka! Får ta det lite pö om pö i veckan.

Knodden gillade Timoteij igår också, slår aldrig fel. Fick med på film när jag låg i badet hur det sparkades i magen och man såg hur det ryckte och hade sig :) Dessutom fick Niko sig en riktig box tillbaka, starkaste hittills sa han :)

Har även beställt present till min systerson/gudson i Välkommen till världenpresent, han har ju inte kommit än men eftersom det beställs måste det ju göras innan :) Nu tycker jag att det är dags för den lille att titta ut. Jag kan inte riktigt förstå att min lilla lillsyster ska få barn, jag vet ju att hon är tjock, mycket tjockare än mig, men att koppla det till att det ligger en bebis där i känns jättemysko. Det tar nog ett tag att smälta :) Nedan har ni nytagna bilder på mig och söstra mi - hon är nästan exakt 11 veckor före mig.


Kommentarer
Postat av: LenaO

Underbara vackra magar! Å, vad fin du e Becca! Många kramisar till fina dig ♥

2012-03-04 @ 17:30:13
URL: http://blogg.mama.nu/lenalovisa/
Postat av: Syster

Det är även svårt för mig att förstå att det ligger en bebis i min mage. Det är så svårt att greppa att det faktiskt är en "färdig" människa där inne, som är redo att komma ut när som helst. Det är så häftigt, kommer inte förstå det förrän han är ute. Och när han väl är ute kommer jag ändå inte förstå att "Är det du som legat i min mage hela tiden?" Oavsett så är det helt fantastiskt! Och snart får min lillkille en kusin också! Det är ännu mer fantastiskt, tycker både blivande moster och kusin (han kan ju inte svara för sig själv eftersom han ligger i magen, men tror att han kommer tycka det är kul att få en kompis, hehe) :-)

2012-03-04 @ 18:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback