<

Skäms Rebecca...

Jag skäms sällan över saker och ting. Men just nu så sitter jag och skäms så in i helvete... Förstår inte varför jag ens skriver ut det här så mycket skäms jag. Jag har ju skrivit att man blir väldigt bölig när man är gravid (fast i mitt fall ingen ursäkt, jag är alltid bölig) men idag har det slagit till på stort... Jag sitter och kollar på senaste säsongen av (skratta inte åt mig) Jersey shore.. Vad tror ni inte jag gör? Jo, gråter, TVÅ GÅNGER dessutom!! Jag skäms, skäms så in i helvete. Sitter här och skrattar åt mig själv för jag är så mesig. Vem fan gråter till Jersey shore? Förlåt Niko för jag går ut offentligt med min mesighet, hoppas du fortfarande vill vara gift med mig :)

Har förövrigt haft mycket sammandragningar idag, känns som det hållt på hela dagen till och från...

UPDATE: Nu hände det igen, TRE GÅNGER!

Kommentarer
Postat av: Saint Nikolaus

Nu skäms jag...

2012-03-02 @ 22:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback