<

Pingu!

Jag tror jag har nämnt tidigare i bloggen att jag och Niko gillar Pingu! Vår lillknodd kommer få lära sig att tycka om Pingu han med! Men när man tänker efter lite, hur kan han tycka annorlunda när vi har köpt/kommer köpa detta... Tror bara det är barnvagnsleksaken och snuttefilten kvar nu att inhandla :)

                                          


Har varit illamående idag och ryggen har inte varit rolig... Börjar blir väldigt tungt nu faktiskt, för varje dag blir jag klumpigare och klumpigare. Tröjor som passade förut går att få på men inte få av. Kan knappt sova på rygg längre för då kan jag knappt andas, vilket jag visserligen inte kan göra annars heller (gravidsnuva, japp!), endast sova på vänster sida som gäller. Jag har även väldigt svårt att ta mig upp ur soffan... Det finns ändå en charm med allt detta, bara att det kan vara svårt att hitta den charmen ibland. På torsdag så går jag in i en ny vecka och är då på 30+0! Hoppas sista veckorna går snabbt! Jag tror även att detta är ett pojkår. Hittills har det fötts 3 pojkar hos folk jag känner, alla börjar även på L: Ludvig, Liam och Lowe. Vad jag kan avslöja är att ett av våra namnförslag börjar på L också. Jag vill inte skriva in våra förslag för då kanske nån tar dom av oss!

Ska träffa min gamla goda vän Mia igår, jag kommer inte ihåg när jag träffade henne sist. Jag vet inte ens om jag träffat henne sen bröllopet och då såg jag verkligen inte ut som jag gör nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback