<

Namntips tack

Har inte riktigt smält än att det är en liten grabb i magen, nu har jag börjat fundera över hur han kommer se ut. Jag tror han blir mörk som Niko iaf. Tänk en liten pojk, Lowe och vår grabb kommer inte få umgås som tonårskillar.. Låter lite farligt. Nu är det bara namn som ska bestämmas. Jag tror inte vi kommer kunna bestämma förrän han är ute, förrän vi ser honom. Men just nu är det väl två namn på topp tror jag. Vi vill gärna ha nåt lite annorlunda, inte så annorlunda som Regnbåge eller så utan ja ett lite udda och inte så vanligt.

Idag låg vi och drog oss i sängen jättelänge! Det gäller att passa på medan man kan. Katterna väcker en ju med jämna mellanrum så det är nästan som att ha en bebis... Bara att katterna inte ska matas, bytas blöja eller sövas...

Ska till min kusin Sofia imorgon och äta lunch, där är även min andra kusin Lina på besök och lillskruttan Alwa såklart :) Beställde en burgare med lökringar och smältost av Niko efter han slutat jobbet om han hade vägarna förbi Max... Får se om han hade vägarna förbi eller ej :) På tal om mat. Något jag verkligen längtar efter och som kommer vara det första Niko får åka och köpa är sushi! Fy fan vad jag längtar efter sushi... Har insett att det visserligen finns vegetarisk sushi, det funkar men inte alls som riktigt... MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback