<

Jobbesök :)

Idag var jag och hälsade på mitt jobb. Blev hämtad av min kollega och fick då träffa hennes underbart söta son Ludvig, han fick sig även en liten present från mig :) När jag väl kom till jobbet och barnen fick syn på mig så fick jag massa massa kramar och dom sa att dom saknade mig och att det var tråkigt utan mig. Sånt värmer väldigt mycket i detta fröken hjärta. Det är ett sånt fantastiskt yrke att jobba med barn, man får så mycket utav det. Massa kramar och uppskattning och man saknar dom små liven när man inte träffar dom, arbetar man heltid annars så träffar man dom väldigt mycket.

Jag tror lillknodden flyttat i magen nu för nu är sparkarna neråt ist innan har dom hållt sig till vänster i magen. Det är så mysigt när det sparkar ibland och mysigast är det när Niko håller handen på magen och får sig en spark tillbaka. Har preliminärbokat en tid för fotografering nu också, 5 maj :) Sen har vi ÄNTLIGEN beställt framkallning av bilder nu, kunde inte välja en bild som blev "bröllopsporträttet" utan det fick bli två.

Imorgon ska jag till barnmorskan! Ska bli intressant att se SF-måttet eftersom jag inte tycker att jag vuxit något alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback