<

Höggravid?

Det luktar vitlök i hela lägenheten för er som vill veta, tur att jag tycker vitlök luktar gott och är bland det godaste som finns att tillföra i maten!

Mitt sf-mått har vuxit med 2 cm och ligger nu på 27 cm och hjärtslagen låg på 138 slag/minut. Det var en student där också som kände på magen och så :) Niko sa att man såg hur knodden sparkade inne i magen när dom tryckte och hade sig.

Nu vill jag att bröllopskorten ska komma också så vi kan börja sätta upp tavlor på blivande fotoväggen :) Har fixat och ramat in de kort vi redan hade som skulle ramas in men vi behöver mer kort. Fotoväggen kommer vara bredvid spjälsängen så barnet kommer vara omringad av folk som älskar den :)

Har förresten gått in i sista trimestern idag! Läste någonstans att jag numera räknas som höggravid. Helsjukt, höggravid! Dessutom har 70% av graviditeten gått, sakta men säkert går det framåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback