<

Hockey...pulver!

Idag har varit en bra dag! Egentligen skulle vi upp vid 8 för att lämna in bilen på service, men det var inte lätt att ta sig upp så vi sköt upp det.. Ännu en gång... Men efter det har vi varit effektiva. Vi gjorde en väldigt väldigt välbehövlig sak, lite omvårdnad fick blåa faran ändå. En tvätt så nu glänser det och man ser registreringsskylten igen!
 

                                           

Vi har även blivit duktiga på att göra en budget och matlista och storhandla. Idag handlade vi för 2 veckor framöver och jag blir chockad över hur mycket pengar man sparar på att storhandla och göra en matsedel ist för att spontanhandla. Ibland är man allt duktig. Ska fortsätta det ekonomiska tänket nu efter blogginlägget och baka bröd igen! När vi var och handlade så lyckades Niko smyga ner en sak i kassen som jag inte såg. Han har hört mig tjata om hockeypulver länge nu, det var ju så sjukt gott när jag var liten! Så kolla nedan vad han köpte åt mig :) En lördagsgodispåse, som dels är det godis jag åt just till lördagsgodis när jag var liten och vad gömde sig inte där i om inte HOCKEYPULVER! Fy fasiken vad gott det var, super salt! Fanns även godiskorv, godishalsband m.m i, allt som påminnde mig om godiset när jag var liten. Nu är denna fröken väldigt väldigt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback