<

Ett stort beslut taget

Okej, viktigt beslut... Jag har kommit fram till att jag vill ha en bärsele! (Den ni) Men jag vet inte nu vilken.. Ni som haft bärselar, har ni något bra tips?

Igår så fick jag inbjudan till föräldraträffar, det ska faktiskt bli roligt att gå på. Hoppas man hamnar i nån rolig grupp. Känns som det närmar sig lite när det är inbjudan till gruppen. Gick in i v.31 idag (30+0), 70 dagar kvar. Det känns inte så länge, 70 dagar, men 10 veckor låter länge! Fick hem fina pingu-sängmobilen idag, den är så mysig :)

Åker hem imorgon eftermiddag, Niko får den stora äran att köra bil och följa med mig på barnbasar... Visst är han fantastisk som ställer upp :)

Näe, nu vill jag äta, är inne i en "äta hela tiden" period. Hej då!

Kommentarer
Postat av: M

Bra beslut! Jag satsade på en hedlig baby Björn, kan du ha hemma när du ska städa el dyrligt plus när ni är ute på promenad! Den är toppen!

2012-03-22 @ 22:31:26
Postat av: Sandra

Jag har en baby björn! Köpte en begagnad i nyskick för 400 kronor! Jag har problem med ryggen och tror det kan underlätta enormt när man ska göra saker som hushållssysslor och kanske har en ledsen bebis. Man vet ju aldrig, men känns tryggt så! Har ju självklart inget att säga om den eftersom jag bara är i vecka 21 och inte använt den ännu, men har hört att just baby björn ska vara super och prisvärda!

2012-04-06 @ 12:55:40
URL: http://textavkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback