<

Blåa faran

Sitter i blåa faran och inviger att mobilblogga! Tryckte i mig en burgare med massa smältost i förut, fy fan vad gott! Ikväll blir det våfflor hemma hos mor och far. Toppenväder ute, klarblå himmel och strålande sol! Niko visade mig en bild förut från Piteå. Fick höra att det var massa snö ute där men jag trodde inte på det... Tyvärr var det sant, hoppas den smälter bort tills vi kommer upp.

Vi har en rolig sysselsättning för oss i bilen. Vi värderar bilar via kvarndammen. Det är rätt så kul! Jag har många fel men det är kul ändå.

Niko ville tillägga att han är smart, eller det är jag som säger. Det jag/han menar med det är att jag kämpade för att få i amningskudden i påsen förut så att katterna inte gör nåt obehagligt på den när vi är borta. Efter många om och men fick jag i den. När Niko kommer hem frågar jag om han tror att dom kommer röra den säger han "du kan ju lägga in den i förrådet". Förrådet... Varför slog mig inte den tanken... Istället skulle jag till och slåss med en kudde. Aja, om man ändå hade lite av hans hjärnceller.

Stenskott... Kul! Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback