<

Barnkläder

Att köpa barnkläder är väldigt kul! Sen när det är REA på grejerna är det ännu roligare! Det var det igår och därför fick min kära Niko köra iväg mig för att vi skulle handla. Vi handlade också en massa, eller ja, jag handlade Niko följde med och nickade fint åt det jag visade att jag ville ha till lillen! Det är så roligt att titta på kläder nu när man vet vad det är för nåt i magen! Det första jag köpte efter 3D ultraljudet var jättepojkiga kläder... Bara för att! Visst killar kan ha rosa, lila osv men jag tycker ju inte ens om dom färgerna och ser ingen anledning till att köpa det till min son!

Newbie på Kappahl är en fantastisk fin klädesserie för barn i ekologisk bomull! Har en massa kläder därifrån jag ville köpa så när ett sms kom att det var 25% på ett helt köp där var jag inte svår... Fick med mig en massa fina kläder. Bland annat detta:

 

Jag tror att lillen kommer bli jättefin i dessa kläder! Fick även följa med lite mer tröjor, bodysar, byxor och ett par "converse" skor :) Det är farligt med kläder! Men sen så vet man ju att det kommer behövas rätt så mycket kläder också. Men nu ska jag ta en paus i köpandet av kläder... Och fokusera på allt annat vi behöver. Typ bärsele eller bärsjal... Finns så många, vet inte riktigt vad jag vill ha.. När jag skriver jag så är Niko inkluderad i det, bara det att jag kanske inte diskuterar med honom utan med mig själv och tänker att det jag vill ha vill även han ha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback