<

Babbel

Jag har visst en tendens at inte träffa mina gamla vänner så ofta. Igår var det Mia och idag var det Jennie och hennes lilla Liam. Jennie har jag inte heller träffat sen bröllopet. Vi lunchade på ett ställe med jättegoda färskpressade juicer, det var väldigt fräsht och gott! Jag fick öva på att ha hand om små bebisar och körde vagnen och höll i lillen :) Barnen jag är van med är lite större än dessa små liv. Jennie fick ställa upp och svara på frågor till tidningen 18 minuter också ;) Jennie shoppade lite kläder till Liam och jag var och hämtade en amningskudde jag köpt - hoppas på att jag kan sova bättre nu med kudden då det börjar bli lite tungt med magen av att ligga på sidan.

Åååh vad jag längtar till helgen då vi ska åka till Västervik och träffa lillfåret, syster, mamma och pappa igen! Sen i påsk åker vi upp till Piteå och träffar svärföräldrarna :) Härliga helger framöver.

Vet ni kära läsare förresten hur det fungerar med sjukskrivning, måste jag sjukskriva mig till försäkringskassan också? Jag har aldrig gjort det förr nämligen men har nu fått höra att jag ska det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback