<

Alltid svårt med rubrik

Det stora beslutet som jag skrev om för några inlägg sen har fått ett svar på sin fråga. En Ergobaby bärsele blev det, hittade en ny på tradera som jag budade hem så imorgon ska vi hämta den :) Känns väldigt bra, en ergonomisk både för barnet och för mig och Niko :)

Ska även till barnmorskan imorgon och mäta lillmagen lite och lyssna hjärtat och sånt. Alltid spännande! Börjar bli väldigt väldigt tungt nu faktiskt, mina ben känns som dom väger 100 kg st nästan. Idag gick jag förbi två mammor med barnvagn, det enda jag hör dom säga är "ja i vecka 30 började det bli lite tungt". Nehe? Börjar bli tungt, det har varit tungt ett bra tag!

Var på massage idag hos Emma på Uppsala Lilla Spa! Det var väldigt behövligt och väldigt skönt! Dom har en helt fantastisk graviddyna som gör att jag kan ligga på mage vilket är något jag saknar. En sån dyna skulle man ha o sova på. Jag har börjat få sån kramp i vaderna så det var i behov av massage :)

Vill även skriva ett grattis till Arvid och Hanna som fick en son i lördagskväll :) Jag säger ju det, pojkarnas år! Det var sista barnet innan det är min o Nikos tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback