<

2 månader...

Idag är det 2 månader kvar till BF. Det är helt sjukt. 2 månader känns väldigt långt bort men ändå väldigt väldigt nära. Jag längtar faktiskt rätt så mycket. Jag längtar efter att kunna röra mig normalt, inte få ont så fort jag anstränger mig, inte bli anfådd efter jag gått 2 steg. Men mest längtar jag efter lillen. Än har vi inget namn till honom utan vi väljer fortfarande mellan två just nu, hur kan man bestämma vad han ska heta egentligen? Hans andranamn är klart, det blev klart direkt. Han ska få hans morfars och farfars namn alltså våra pappors namn. Hade det blivit en tjej hade hon fått våra mammors namn. Det var inga problem att bestäma utan kändes som en självklarhet för oss. Barnen på jobbet tycker ju han ska heta Eric Saade Mattheos... Men jag vet inte vad jag tycker om den idén.

Fick en chock när jag vaknade idag och såg att det var massa snö ute.. Nu vill jag inte ha snö, nu vill jag ha varmt och vår! Jag äger enbart tygskor och vet inte hur de skulle klara sig medännu mer snö. Dock är nästan all snö borta nu och solen skiner. Har ändå suttit inne och pysslat lite :)

Ska börja med maten lite snart så den är klar tills maken kommer hem från jobbet. Drar han in slantarna till hushållet så får jag se till att ha mat på bordet :)

Kommentarer
Postat av: M

Tror inte man kan bestämma namn innan, tror man måste se den lilla kraken innan! Vi hade två namn när lilla. Kom ut, men hon passade inte till någon av de! :D

2012-03-31 @ 16:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback