<

Steget är taget...

Vi bokade ett 2D/3D/4D ultraljud på tittut! :) Sen är det inte säkert att vi kan den dagen men då är det ju bara att avboka. Såhär står det i beskrivningen om ultraljudet:

"Under den här undersökningen så gör vi en nogrann anatomigranskning av er bebis och tittar på antal foster, fostrets storlek, vikt och beräknad förlossningsdag. Vi lyssnar på hjärtslagen, beräknar mängden fostervatten samt moderkakans placering. Med hjälp av 3D/4D tekninken så kan vi även så detaljerat som möjligt titta på bebisens ansikte, händer och fötter. Under den här tiden så kommer ni att se er bebis som ni aldrig sett det tidigare."

Vi kommer då få en cd med 20-50 bilder (beror på hur knodden ligger), rörliga videoclips, undersökningen på DVD, utskrivna bilder i både svart/vitt och färg. Jag känner just nu att det är värt alla pengar, att få se knodden på ett helt annat sätt än innan! Sen hoppas jag att det uppfyller mina förväntningar. Tänk vad häftigt att få se vår lillknodd på detta sätt!

                                       

Jag höll mig vaken och såg Oscarsgalan igår. Eller ja, jag somnade i soffan mellan 00-02.30 men sen höll jag mig vaken under hela galan. Men det var väldigt tråkigt måste jag säga, ingen film man kände till och programledaren var sjukt tråkig. Men det är mysigt när man somnar i soffan och sedan vaknar och upptäcker att man har en lapp i tröjan :) Det är härligt med små kärleksmeddelanden :)

                                              


Kommentarer
Postat av: Saint Nikolaus

Mysigt med dräggel på lappen också! Dock ser 3D/4D rätt obehagligt ut... : S

2012-02-28 @ 00:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback