<

Spark hit och spark dit

Haha, lillknodden tycker inte om kyla! Gjorde mig en milkshake och så fort jag började dricka så började det sparka och ha sig i magen! Några riktiga ordentliga sparkar också. Innan jag gjorde milkshaken så bakade jag bröd, eller jag håller på rättare sagt. Vi har bestämt att vi inte ska köpa bröd längre utan baka själva. Det har gått bra hittills för oss och hembakat bröd är så mycket godare än köpebröd. Eller inget slår skogaholmslimpa med skinka och ett glas oboy!

Vilket fantastiskt väder det har varit idag, eller ja de senaste dagarna. Helt fantastiskt! Så skönt att våren är påväg. Dock vill jag ha lillknodden nu... Pratade med Jennie förut och hörde hur hennes lilla Liam låg och snuttade i bakgrunden så vi bestämde att vi skulle ses snart så jag får mysa med bebis! Sen är det inte länge kvar tills syster yster ska få en liten pojk också. 15 mars är det beräknat men jag tror på den 25e! Näe, nu vill jag att det ska bli slutet av maj/början av juni så vi har vår knodd här. Jag tror att den kommer den 2a eller 6e juni.

Imorgon ska jag till läkaren, återkommer med resultat!

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag hoppas INNERLIGT att du har fel med när vår lillkille ska komma ut, så sent hoppas jag inte han vill stanna kvar i magen, även om det inte är fullt omöjligt egentligen. Men hoppas han håller sitt datum eller gärna kommer innan. :-)Men hur troligt är det, alla går ju nästan över som jag vet så det är likabra att ställa in sig på det... :-)

2012-02-28 @ 22:21:37
Postat av: carina

och jag hoppas sååå innerligt att det blir den 12:e juni så jag får en kompis att fira med hahaha

2012-03-01 @ 21:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback