<

Pojke eller flicka?

Jag och Niko vet ju vad det är för kön på knodden men ändå är det roligt att läsa en massa "myter" om tjejer och killar. Test jag har gjort visar väldigt olika, några säger pojke och några säger flicka. Detta test nedan visar ett övertag på pojksidan men inte så stort. Och om detta test stämmer eller inte får vi vänta och se :)

 

Pojke

Flicka

Magens form är...

Toppig, utstående mage som inte syns bakifrån.

Utbredd mage som sätter sig även på sidorna.

Pigmentrand på magen...

Lång tydlig rand (även fast den är inte såå tydlig, så finns den där)

Ingen rand

Babyns hjärtfrekvens är...

Under 140 slag/min.

Över 140 slag/min.

Mammans skönhet under graviditeten...

Bibehållen skönhet

Flickan tar sin mammas skönhet under graviditeten.

Halsbränna...

Mycket halsbränna

Lite eller ingen halsbränna

Babyn hickar...

Lite eller inte

Mycket

Babyn sparkar...

Mycket

Lite mindre

På ultraljudsbilderna håller babyn...

Händerna mellan benen

Händerna någon annanstans

Urinvägsinfektioner...

Inga hitills

Många

Var i magen babyn ligger...

Babyn ligger högt

Babyn ligger lågt

Befruktningsdagen var ett...

Udda datum

Jämnt datum

Blödande tandkött...

Mindre blödande

Mycket blödande

Mamman sugen på...

Choklad

Citron

Babyn sparkar...

Mycket på höger sida

Mycket på vänster sida

Mamman illamående...

Inte eller lite

Mycket

Håret på mammans ben är...

Snabbare växande

Normalt växande

Vid frågan "Vad har du på händerna?" visar mamman...

Handflatorna nedåt

Handflatorna uppåt

Mamman sugen på..

Surt

Sött

     

Resultat

11

8

     

 


Kommentarer
Postat av: Saint Nikolaus

Mamman sugen på: Choklad eller citron...

Mannan sugen på: Surt eller sött...



Kan väl inte bara vara jag som inte förstår det där?

2012-02-18 @ 18:17:23
URL: http://frumattheos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback