<

Madagascar

Det har varit rätt fullt upp under helgen för mig och Rebecca. Jag har bland annat insett att jag börjar bli för gammal för efterfester. Det börjar bli lite för jobbigt och skallevärken sitter i lite för länge... Dessutom jobbade jag också och borde ha bättre förstånd än att någonsin tro att jag faktiskt orkar med sånt.

Nog om det. Jag och Rebecca passade på under några av de få timmarna vi såg varandra i vaket tillstånd att spela in en musikvideo. För ett tag sen, ganska längesen inser jag nu, köpte jag två "Onepieces"?! och i helgen var det tur att de är grå. Om jag ska vara ärlig är jag rätt nöjd, jag själv fick puffa upp med lite kuddar och grejs under min onepiece, Rebecca klarade sig bra utan detta. Katterna finns med som gästartister med lite olika utklädsel i bakgrunden.

Så, ta en måndagskväll och njut av härlig musik och ögongodis. Klicka på länken nedan så öppnas filmen i ett nytt fönster.

http://www.youtube.com/watch?v=fahwoS-lZ1Y

Touch And Go

//Saint Nikolaus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback