<

Blev ingen bil eller några miljoner...

Inte blev vi miljonärer inte... Bylund ropade upp fel nummer! Men ja, bättre lycka nästa gång kanske... Men jag tror inte att Bingolotto är rätt sätt att bli miljonärer på! Vi är rika på kärlek! Eller nåt....



Igår var vi på 50 års kalas i Åkersberga, morbrors fru hade fyllt år och hade lite kalas för att fira! Mamma och mormor hade åkt upp också så fick även träffa dom :) Niko fick vara nykter och agera chaufför! Tur att jag har han! Varje bord fick ett uppdrag under kvällen, mitt bords uppdrag var att måla ett porträtt av födelsedagsbarnet!
Nedan ser ni resultatet! Med på övriga kort är även kära mor, kusin Carolina, mormor och Niko :)

 
 


Imorgon ska jag hem till min kusin och kusinbarn och busa lite :) Får se om jag orkar hålla mig vaken inatt och kolla Oscarsgalan också. Känner jag mig rätt så kommer jag somna! Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback