<

13 februari

För 6 månader sedan blev jag fru Mattheos, en dag jag aldrig kommer glömma. Det var den mest fantastiska dag jag någonsin varit med om. Det tar tid att vänja sig vid ett nytt efternamn, att säga det är naturligt men när jag ska skriva blir det fel ibland. Under dessa sex månader har vi varit på en underbar och helt fantastisk smekmånad i karibien och fått reda på att vi ska få en lillknodd!

Knodden har börjat böka runt för fullt i magen. I lördags under melodifestivalen var det lungt... Tills Timoteij kom upp på scen, då blev det disco i magen! Annars så tajmas sparkarna in, när jag vilar/sover/tar det lungt så sätter discot igång. Men det är en häftig känsla att känna hur knodden bökar runt och har sig. Imorrn ska vi till BM på första träffen efter inskrivningssamtalet, då ska SF-måttet mätas för första gången och jag är nyfiken på om jag ligger "normalt". Har även tänkt att jag ska ta mod till mig att kolla på vågen om jag väger mig. Senast blundade jag, men nu är jag redo!

I helgen var svärföräldrarna här. Vi har blivit en säng, byrå, spjälsäng, kudde, täcke, påslakansset och en lammfäll (?) rikare :) Vi testade att bygga ihop spjälsängen för att se om det blev som vi planerat och det blev det. Så konstigt att det ska ligga en lillknodd i den så småningom.

Dags att ta tag i saker och ting! Niko, min fina make, jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback