<

Vuxenpoäng

Idag hade jag bokat ett möte på banken för lite prat om sparande osv. Kom på mig själv för ett tag sen att jag glömt att börja pensionsspara och hur jag kan ha glömt det vet jag inte. Men nu är det ändrat på i alla fall! Pratade även sparande till barnet och eventuellt ett billån. Niko var snäll och följde med och hjälpte till lite :) Så nu känner jag mig vuxen som börjat spara på riktigt.

Jag fick brev i fredags av min personliga handläggare på Försäkringskassan, ja dom tyckte jag skulle ha en. Idag ringde hon mig. Oj vad hon var rolig! Tyvärr får jag inte ha kvar henne eftersom hon missat att jag inte var sjukskriven längre utan fick graviditetspenning. Hon tackade för jag gjorde hennes jobb och tyckte att jag skulle börja jobba på försäkringskassan så det blev lite ordning där! Kul att en som jobbar där säger så. Dock har jag aldrig haft problem med FK (ta i trä!) utan dom har alltid varit trevlig mot mig och jag har fått som jag vill eller vad man säger.

Har nog packat klart tills vi åker till Piteå imorgon, tror jag i alla fall. Ska packa lite till katterna också, japp dom ska få med på semester! Vi ska ta ett stopp i Umeå och hälsa på Arvid, Hanna och deras lillgrabb :) Vi åker från Uppsala nångång mellan 04 och 06 så det blir tidig morgon!

Nu blir det att titta på dom desperata hemmafruarna och sedan lite tjaffs i BBhuset och sedan blir det att vila huvudet på kudden lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback