<

Slående likhet!

Jag växer! Både tyngdmässigt och SF-måttet. Att jag växte kilomässigt var jag säker på men jag tycker inte magen växer nåt. Men jag hade fel, hade ökat mer än vad jag gjort på de andra träffarna, 2,5 cm nästan 3 cm på 2 veckor... Följer min kurva bra men börjar ligga över det"normala". Lillgrabben ligger fortfarande med huvudet neråt men han är inte fixerad än men att han ligger så känns skönt :) Skönt känns också att mitt HB börjar gå uppåt nu efter att jag började med järntabletter. Tror jag läste nånstans att man som kvinna ska ligga mellan 120-150 och för några veckor sen låg jag på 107 och nu på 112 så det ökar sakta men säkert iaf. Hjärtat slog så fint sa hon och nu låg det på 140 slag :)

Var ju även föräldraträff idag... Vet inte vad jag ska säga om det. Tror bestämt att jag och Niko var yngst och att jag var tjockast. Kände mig som ja jag vet inte vad i jämförelse med alla de andra blivande mammorna. Det var bara jag som såg ut som en boll i ansiktet också. Jag kände mig väldigt osocial där men kände på nåt sätt att jag var så olik alla andra där förutom att vi alla hade magar. Men det blir säkert bättre när man känner sig mer bekväm i situationen och med gruppen.

Innan har ju Niko pratat om min likhet med Gloria. Och nu är likheten slående, kolla själva! Jag gillar INTE kortet på mig men insåg efter ett par försök att det inte går att göra nåt åt, det är så jag ser ut just nu!

 

Kommentarer
Postat av: Elin #806

Sv: Haha, jasså. Vilket datum är du berknad? :) Btw, slående lika ;)

2012-05-05 @ 19:27:54
URL: http://littleramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback