<

Trötthet *1000

Måndag igen... Men det känns inte som det, eller ja när man är hemma så går dagarna in i varandra väldigt mycket och när Niko nu skriver C-uppsats så har han inte många lektioner. Lillgrabben bökar och bökar i magen men det är mest mysigt.

Inatt har jag knappt sovit nåt har haft ont i halsen och jättemycket halsbränna. Halsbrännan är hemsk, jag har haft mycket halsbränna genom hela graviditeten och nu blir den bara värre och värre. Utan mina Rennie (verkar vara det enda som funkar) så skulle jag inte fungera. Idag blev det att köpa ett nytt storpack så jag klarar mig några dagar till. Men natten utan sömn har gjort mig extremt trött!

Har försökt att göra plats i förrådet så att barnvagnen kan få plats där så småningom. Vi bor inte så stort och kan ju därför inte ha den framme i lägenheten sen så vill vi inte ha den i trapphuset för där är det redan en syskonvagn som har bokat den enda tänkbara platsen att ha en vagn på. Så det är bara att göra plats helt enkelt :) En Emmaljunga City Cross har vi beställt, en i limited edition så det finns inte jättemånga ex av den :)

Näe nu ska jag ta det lungt, lär somna i soffan tror jag. Måste vara vaken när "30 grader i februari" börjar så bäst att ta en powenap nu isf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback