<

Lördagsmys

Igår hade jag och Niko en dejtkväll, det var på tok för längesen vi gjorde nånting bara vi två. Det började med att han kom hem från jobbet och då stod maten redo! Jag hade även varit en snäll fru och köpt öl och en flaska mousserande vin till honom eftersom att jag hade fått välja film vi skulle se på bio. Jag valde American Pie: The Reunion. Niko är inte jätteglad i sånna filmer så jag tänkte att om jag köper nån öl så kanske det ändå går jämt ut :) Vi köpte en massa popcorn med chokladpopcornkrydda och snacks till filmen :) Det var en film i min smak, fick sig ändå många skratt och jag tyckte mig se att Niko skrattade ibland han med :) Vi åkte sedan och hyrde film på ICA: "Svensson Svensson" blev det då, den var inte jättebra men ja, sevärd. Vi spelade en massa kort och jag vann! Våra grannar hade fest också och det sprangs i trappuppgången och skreks till ca 03 tror jag. Det är väl det negativa med att bo på bottenplan, det låter så förbannat mycket när man går i porten. Men trots allt springande så hade jag en fantastisk kväll med min underbara!

Veckan kommer bestå av tvätt: både våra och grabbens kläder, 2 st föräldraträffar (måste göra läxan!) och ja det är nog det som står i almanackan denna vecka. Åker nog hem valborgshelgen istället för helgen därpå, mamma fyller 50 på valborg, jag fyller 25 den 1 maj och syster fyller 21 den 4e maj så det är mycket att fira. Nu måste vi bara hitta kattvakt! Nån som vill ta hand om två busfrö en helg :P ?

Ni som bor i Uppsala och läser min blogg, vet ni nån som har en tandemcykel? Jag och Niko skulle behöva låna en över en dag!

Bjuder på två bilder också. En där Zeus nog börjar tycka att han går upp i vikt och därför väger sig (4,5 kg väger han!) och en där Niko svepte vin innan bion igår :P

                                            

                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback