<

Klumpeduns

Jag har alltid varit en klumpig person men nu är jag klumpigare än någonsin. Idag när vi skulle på besök på förlossningen så satte jag mig på en sten för att fixa skon. Sen skulle jag resa mig upp och på nåt konstigt sätt så lyckades jag snubbla och slog huvudet rakt in i en stenvägg! AJ säger jag bara! Har som tur är inte blivit något illamående utan har bara lite huvudvärk och en rejäl bula. Vet inte hur jag lyckades riktigt...

Var på besök på förlossningen idag som jag skrev innan :) Vi fick se lite hur det ser ut och så satt vi och pratade lite. Det känns så sjukt att vi kommer vara där snart! Förstår inte riktigt att det närmar sig. Det fanns speglar i vissa rum så man kan kolla på när man föder. Jag kollade med panik i blicken på Niko och skakade bestämt på huvudet... Jag tror jag klarar mig bra utan att se vad som händer :)

Imorse så fick vi ett härligt uppvaknande, vi hörde en rejäl duns. Går in i datarummet/Gästrummet/Nikos rum och ser hur hyllan ovanför datan ramlat ner och det såg hemskt ut! Som tur är så landade hyllan mellan skärm och tangentbord så allt klarade sig! Ibland ska man allt ha tur.

Dags att vila huvudet nu :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Jaa nu är det snart!!! :) jag röstar på 2:a juni så kan vi käka tårta ihop alltid :) puss på dig!

2012-04-23 @ 21:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback