<

Älg/Bjärv/Björn jakt!

Idag så var jag en snäll fru och följde med Niko till Gräsö när han skulle göra lite mätningar till hans C-uppsats. Jag var väldigt bra sällskap och satt mest och njöt i solen. Men det var mycket trevligt och väldigt fint (kolla bild nedan). När vi kom till sista mätplatsen så hittade vi en massa djurbajs - färskt såg det ut men vi struntade i det och gick mot destinationen. Helt plötsligt hörde jag ett ljud och frågade om Niko hörde det med och visst gjorde han det och det lät igen! Det lät som en björn nästan som brummade - jag trodde det var en Bjärv!. Vi valde att gå till bilen eftersom att jag dels är så lättskrämd och dels inte är så snabb om nåt skulle komma :P Dock kom vi sen fram till att det var en älg som lät men dom är inte roliga dom heller!



Eftersom att Jennie bor i krokarna så passade vi på att hälsa på henne och hennes lilla (stora) Liam vilket var mycket trevligt :) Vi övade på att ha bebis igen och Liam var helt faschinerad av Niko och skrattade och räckte ut tungan åt honom. Mig skrek han och kollade bara konstigt på.

Imorrn är det dags för att gå till barnmorskan igen :) och på fredag bär det av hemåt Västervik!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, barn brukar reagera på samma sätt med mig!

2012-04-26 @ 07:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback